Interesse in mij te boeken als Spreker voor jouw event, bijeenkomst of bijvoorbeeld klantendag?

 

“Mensen willen niet overtuigd worden. Mensen willen overtuigd zijn”

Interactief, Energiek & Praktische lezingen en presentatietrainingen

  • Mijn lezingen zijn interactief, vol met mooie werkvormen en theoretisch goed onderbouwd
  • Ik spreek voor zowel kleine als grote groepen. Voor zowel profit- als non-profit organisaties.
  • Mijn masterclasses en inspiratiessessies worden beoordeeld met gemiddeld een 8,4
  • Favoriete thema’s zijn: Communicatie, Klantgerichtheid en Beïnvloeding, Ondernemerschap, Persoonlijk Leiderschap

Dit is wat één van de opdrachtgevers zegt over mij als spreker

Dit zeggen klanten over mij als spreker

Zeer bevlogen spreker en trainer

“Ik ken Hans als een zeer bevlogen spreker en trainer. Op een heldere en enthousiaste manier weet hij een groep te binden en in beweging te krijgen. Hij gebruikt daarbij krachtige metaforen en treffende werkvormen. Ik kan Hans als inspirerende spreker bij iedereen aanraden!”

Martin Kraaijenvanger
Gemeente Ede

Spreker Klantbeleving

Hans Zomer heeft voor ons een inspirerende masterclass verzorgt over klantgerichtheid. Hij heeft ons laten zien hoe wij als Mijn Accountant onze klantgerichtheid met eenvoudige stappen nóg meer vergroten. Hans deelt praktische tips, heeft goed contact met de zaal en is een bevlogen spreker. We zijn naar huis gegaan met… Lees meer “Spreker Klantbeleving”

Herwin Kompagnie
Mijn Accountant

Spreker beinvloeding en overtuigen

“Hans Zomer heeft een inspirerende bijdrage geleverd aan de bijeenkomst van MKB Valleiregio. Hans heeft onze leden laten ervaren hoe beïnvloeding op een positieve wijze werkt en hoe je dit kan gebruiken om jouw (bedrijfs)doelstellingen te realiseren. Hans kent de materie, spreekt duidelijke taal en betrekt zijn publiek bij het… Lees meer “Spreker beinvloeding en overtuigen”

Huib van Loon
MKB Valleiregio

Spreker over ondernemerschap

“In een korte tijd wist Hans iedereen enthousiast te krijgen met sprekende voorbeelden. Hans denkt in mogelijkheden, is enthousiast en ik weet zeker dat we in de toekomst nog vaker gaan samenwerken”

Lenie van Emmerik
ROC A12

Spreker van (on)tevreden naar meer blije Klanten

Training klantgerichtheid, meer blije klanten, spreker klantgerichtheid

Hans heeft voor ons een team een ontzettend leuke en leerzame training gegeven. Hoe maak je van een tevreden klant een blije klant? Het was een zeer interactieve bijeenkomst waar iedereen, door de enthousiaste manier van trainen van Hans, met veel plezier op terug kijkt. Iedereen bij ons heeft zijn… Lees meer “Spreker van (on)tevreden naar meer blije Klanten”

Harm te Wierik
Houwersgroep

Inspiratiesessie Meer Blije Klanten

“Op indrukwekkende wijze heeft Hans invulling gegeven aan een inspiratiesessie tijdens RetailTalk. Hij nam onze gasten mee in de prachtige wereld van de retail. Hans leerde ons hoe een klantgerichtheidsprogramma te laten slagen, hoe omzet en klantbeleving te verhogen. Zijn lezing was er één van volle interactie. Energie van Hans… Lees meer “Inspiratiesessie Meer Blije Klanten”

Maarten Boerema
Retailtalk

Spreker over ondernemerschap

“Hans heeft aan een groep van 50 aanstormende studentondernemers (tweedejaars hbo) een motiverend en inspirerend gastcollege gegeven over ondernemerschap. Hij staat stevig voor de groep, omdat hij weet waarover hij spreekt. Hij put uit eigen ervaringen en durft ook kwetsbaar te zijn in wat er bij hem niet goed ging.… Lees meer “Spreker over ondernemerschap”

Jeanette Otte
CHE

Spreker voor inspiratiesessie Hoe krijg je meer (blije) klanten?!

“Als organisator van een bijeenkomst voor de leden van de TOG (TuinOntwerpersGroep), had ik Hans benaderd om voor ons een sessie te verzorgen hoe je meer blije klanten krijgt en hoe je sneller gevonden kunt worden. Aanvankelijk vond ik dit best spannend, omdat ik Hans niet kende. Zodra het eerste… Lees meer “Spreker voor inspiratiesessie Hoe krijg je meer (blije) klanten?!”

Renee Koen
TOG (TuinOntwerpersGroep)

Spreker over Persoonlijk Leiderschap

“Hans heeft bij ons als spreker een workshop verzorgd rondom persoonlijk leiderschap. Hans heeft dit op zeer inspirerende en toch nuchtere wijze gedaan waarbij hij goed contact maakte met de deelnemers. Collega’s hebben Hans ervaren als een prettige persoonlijkheid en de sessie als leerzaam (bewustzijn, zaadje planten).”

Eveline van der Vegt-Verroen, Organisatie adviseur/coördinator beleidscluster HRM
Provincie Gelderland

Inspiratiesessie Anders Kijken, Anders Doen

“Hans heeft voor ons een inspirerend middag neergezet als gastspreker bij onze inspiratiesessie van DuoDesk, Anders Denken Anders Doen. Hoe kunnen we anders werven en selecteren dan de traditionele manier van denken die nog teveel wordt toegepast. Hans is enthousiast, denkt mee en zijn creatieve oplossingen zorgen voor verrassende wendingen.… Lees meer “Inspiratiesessie Anders Kijken, Anders Doen”

Cindy Frieswijk
Duodesk

Spreker op klantendag ‘Blink uit in Klantbeleving’

“Hans heeft tijdens ons kennisevent ‘Blink uit in Klantbeleving’ gesproken over klantbeleving en de weg naar blije klanten. Door zijn inspirerende sessie zijn meer dan 50 ondernemers en managers met nieuwe inzichten en concrete handvatten naar huis gegaan. Hans weet je vanaf het eerste moment te boeien en mee te… Lees meer “Spreker op klantendag ‘Blink uit in Klantbeleving’”

Aaltje Cornelies
DIRECT Klantcontact

Spreker Klantgerichtheid: Hoe krijgen we meer blije klanten?!

Hans heeft voor de Customer Service afdeling van HSF BV de inspiratiesessie ‘Meer BLIJE klanten’ verzorgd. Hans weet je te boeien van het begin tot het eind met een goede afwisseling tussen theorie en praktische handvatten. Hans gaat goed in op de reacties en input van de medewerkers. Door de… Lees meer “Spreker Klantgerichtheid: Hoe krijgen we meer blije klanten?!”

Hilde Hulshof
HSF BV

Spreker over klantgerichtheid

‘Hans Zomer is een aangename en duidelijke spreker die kleine en grote groepen, maar ook jong en oud weet te inspireren en te motiveren voor de diversen ondernemers vraagstukken. Inmiddels verzorgd hij al meer als een jaar verschillende workshops bij ons en fungeert hij als gastspreker voor onze training “Ondernemen… Lees meer “Spreker over klantgerichtheid”

Randy Schoop, (voorheen) Teamleider MAVO
CSG Het Streek

Interesse om mij als spreker te boeken?
Vul dan onderstaand formulier in en ik bel je binnen 1 werkdag terug.  Ik kijk er naar uit je te ontmoeten!